poniedziałek, 10 lutego 2014

notesik na CRAFTOWĄ wymiankę:)

dzisiaj prezentuję Wam kolejnego grubasinka na zapiski ... przygotowanego na CRAFTWAWĘ ,
a właściwie na fantastyczna notesową wymiankę...z tego co przyuważyłam to trafił w cudowne rączki Paulinki , szerszemu gronu znanej jako WIŚNIA( mam nadzieję , że Jej się podoba) ,
a ja otrzymałam śliczny notes od Karmeleiro...możecie go sobie obejrzeć na blogu STUDIO75
http://www.studio75pl.blogspot.com



buziaki Kochane i baaaaardzo dziekuję za Wasze przemiłe komentarze:)

5 komentarzy:

  1. Śliczne maleństwo! Dodatek różu i amarantowe wstążki cudnie ożywiają całość, taki kobiecy akcent:)
    Iza, dzięki za miłe spotkanie w W-wie, za odwiedziny i komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudny:)Oj chciałoby się nosić takie cudeńko w swojej torebce:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmm..., kolejny cudowny notesik:)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)