wtorek, 23 września 2014

uodzinowe warstwy:)

ach...Kochane moje dzisiaj poszaleję z postami ....
będzie ich aż trzy , bo w koncu złapałam chwilkę 
by umieścić swoje prace na blogu:)
na początek URODZINOWA kartka dla Gosi...
ogromnie lubię papiery studio75 ROZALIA W OGRODZIE...ten delikatny róż...
jest prawdziwie kobiecy i romantyczny..:)
mam nadzieję, ze obdarowanej się spodobała...
na kartce sporo się dzieje ...
są warstwy, kwiatki i motyle z masy MS,  badziki ze studio75 i lemoncraft, 
kwiatki primy i wiele wykrojonych listeczków:)
dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo...ddajecie mi skrzydeł...!
buziaki :) 




7 komentarzy:

  1. Obdarowana, czyli ja , zachwyciła się, pięknymi życzeniami, cudnymi kolorami. Iza bardzo Ci dziękuję za pamięć, piękne prezenty. Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obdarowana, czyli ja , zachwyciła się, pięknymi życzeniami, cudnymi kolorami. Iza bardzo Ci dziękuję za pamięć, piękne prezenty. Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna, romantyczna i kobieca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bukiet przepiękny i tak cudnie wyzierają zza zakamarków serwetki!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)