niedziela, 12 kwietnia 2015

RZESZOWSKE SPOTKANIA SCRAPOWE

Witajcie:)
Kolejny zlot RZESZOWSKICH REKODZIELNIKÓW
Rzeszowskie Spotkania Scrapowe
już niestety za nami...
buuu tak wspaniale było Was uściskac, poznać, potworzyć..
teraz LAURKA
przede wszystkim chciałam podziekować
Anecie Mencfel za zaangażowanie i organizację:)
Mediom Radio Via i Radio Rzeszów za patronat 
i życzliwe , interesujące rozmowy.
Wspaniałym Wystawcom za przyjazd, rabaty i pokazy:)
CRAFTY MOLY i Oli Migut za zaufanie 
i mozliwość wspólnego prowadzenia pierwszego w życiu POKAZU
Gosi Gomółce za wspaniałe identyfikatory i wspólne warsztatowanie:)
Reni Kurpycie za współorganizowanie i wielkie serce:)
Madzi, Justynie i Anecie za radosne wieczorne pogaduchy.
a Karolinie Czajkowskiej za świetne warsztaty 
i możliwość spróbowania czegoś nowego!
a oto efekt mojego mediowania...ach
nie ma jeszcze zdjęcia ale...


do następnego razu KOCHANI:)


5 komentarzy:

  1. Cudna, sama widziałam jak się tworzy. Dzięki Iza za wspólnie spędzony czas :), identyfikator to małe co nieco , nie ma się czym chwalić.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja dziękuję Ci za wspaniałą zabawę w meblowanie domku..... trochę śmiechu było.... dobrze, że się udało, choć na początku "drzwi" były nie tam gdzie trzeba... było fantastycznie, dziękuję. No a blejtram cudowny.... też kiedyś bym chciała tego spróbować...

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)