środa, 6 stycznia 2016

Kwiaty...prosty kursik:)

Witajcie
Święta minęły tak szybciutko, 
że aż trudno uwierzyć, że na następne poczekamy calutki rok.
A dzisiaj mam dla Was krótki i bardzo prosty kursik
na własnoręcznie wykonane kwiatki.
( Zwłaszcza, że w sklepie znajdziecie wszystkie potrzebne rzeczy)
Nie jestem kwiatowym ekspertem
ale chcę Wam zaproponować mój sposób na kwiatki , 
bo czasem potrzebujemy kwiatków w konkretnym kolorze, 
którego akurat nie mamy:)

To kartka z moimi kwiatkami.


A do wykonania szybkich kwiatów potrzebujemy:)
wykrojniki kwiatowe ( ja użyłam ROSE CREATIONS)
narzędzie do tłoczenia
mgiełki , tusze
papier scrapowy i akwarelowy , mullbery
klej, kosteczki dystansowe
dodatki
 Wycięte w białym papierze kwiatkim mocno psikam mgiełkami 
tu w dwóch kolorach..da to ciekawszy efekt.
 Mokre płatki składam i dość mocno skręcam w palcach.
 Następnie delikatnie rozwijam i pomarszczone zostawiam do wyschnięcia.
 Suche płatki kwiatów  stempluję ,tutaj wzór tekstu.
 Teraz należy  uformować płatki narzędziem do tłoczenia. 
Chciałam żeby moje kwiatkiwywijały płatki ku górze, więć tłoczyłam 
po stronie barwionej i stemplowanej.
 Tak wyglądają prawie gotowe kwiatki.
 Można w środki kwiatkó włożyć pręciki.
Ja chciałam odrobinę połysku więć w środek włożyłam ćwieki.
Ma to taką dodatkową zaletę, że nie musiałam sklejać pojedynczych warstw.
 A tu prezentuję kartkę z wykorzystaniem kwiatków.
Można się im bliżej przyjrzeć.



Mam nadzieję, że kursik się Wam spodobał i same spróbujecie
pobawić się w tworzenie kwiatów.

 Koniecznie zajrzycie do sklepu ...znajdziecie tam WSZYSTKO!


Pozdrawiam serdecznie


4 komentarze:

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)