piątek, 5 lutego 2016

Dziecięcy ALBUMIK:)

Witajcie
Dzisiaj przychodzę do Was
 z niewielkim albumem na bazie klejonej.
Kiedyś podobny albumik wykonałam na warsztatch z Dorotą MK
i forma tak mi się spodobała, że chciałam ją Wam pokazać.
A ponieważ w sklepie pojawiły sie cudne papiery i trafiły w moje ręce 
Craft& You Design
NEW BABY BORN
...to dzisiejsza inspiracja zrobiła się prawie sama..:)





 Troszkę pomediowałam:)
 Chciałam Waszą uwagę zwrócić na silikonowe foremki dostępne w sklepie.
Mnie urzekła foremka misiowa i ubrankowa.
Są niesamowicie precyzyjnie wykonane z miękkiego silikonu.
Poniżej foremka i odcisk z masy plastycznej Marthy Stewart.



A na sklepowych półkach znajdziecie:)

bloczek-30-5x30-5-new-baby-born
foremka-silikonowa-ubranka
foremka-silikonowa-mis-teddy
wykrojnik-marianne-design-flagi-choragiewki-bannerki
wykrojniki-buciki-chlopiece
craftables-serwetka-okragla-kwiat
mgielka-color-bloom-prima-spray-mist-yellow-mustard
mgielka-perlowa-cosmic-shimmer-mister-aqua-lagoon
magnolie-mix-pastelowy-10-sztuk
kwiat-wisni-baby-blue
rozyczki-papierowe-pastelowe-zolte
wykrojniki-classic-heart
wykrojnik-configurations-collection-lattice-arched-adornment
klej-magic-z-aplikatorem
pozdrawiam serdecznie  :)







5 komentarzy:

  1. papiery piękne oj kusisz kusisz:) a ta dzidzia z obrazka na przodzie podobna do ciebie :) na prawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo delikatny i elegancki album, fajne foremki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz Izabela, odnoszę wrażenie, że każde kolejne Twoje dzieła są wspanialsze, cudooooo, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. dałaś czadu!! piękny jest!!!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)