środa, 14 września 2016

MEDIOWA KARTKA...jak zrobić?) SCRAP PASJA

Witajcie
Ponownie spotykam się z Wami w tym tygodniu.
Dzisiaj chcę Was zaprosić do eksperymentowania z różnymi mediami.
Warto wybrać się czasem na warsztaty i poznać tajniki medowania, 
ale nawet jeśli nie jesteśmy ekspertami
to metodą prób i czasem ...błędów osiągnemy efekt,
który wyda się nam zadowalający.

Oto prosta kartka, którą zrobiłam z użyciem mediów
które znajdziecie w sklepie SCRAP PASJA

 
Będziemy potrzebować:)
- papier scrapowy  bazę kartki
- mgiełki , tusze, farby, kleje
- gesso , gel medium
-elementy dekoracyjne- kwiaty wstążki, tiul
-klej , pistolet do kleju na gorąco, kostki dystansowe
-nagrzewnicę do embossingu

Z zestawu papierów FIRST EDITION
wybrałam taki z teksturą...efektem częściową foliowanym
w miejscu pokrycia folią mgiełka nie wsiąka...i uwidacznia się elegancki wzór.
Tu efekt psikania kilkoma kolorami mgiełek.
  Wysuszyłam papier nagrzewnicą 
i na suchy przez maskę nałożyłam gesso.
 Podsuszyłam i ponownie psiknęłam mgiełką żeby nieco zabarwić
gessowany wzorek. 
 Wszystko wyschło, więc teraz moment na naklejenie gazy wstążki i tiulu. 
Podkleiłam je z tyłu kartki i w środku związałam sznurkiem.
Dołożyłam tez wycięty element eleganckiego bordera.
Całość nakleiłam na przygotowaną bazę.

Teraz nadszedł moment na ozdabianie.
Klejem na gorąco doklejam kwiaty, wstążki i sznurek
 Pod spód podkładam rameczkę z masy ms
z cytatem wyciętym z zestawu papierów  LOVE STORY
 Terz pora na listeczki i  pręciki.
 I to już właściwie koniec.
Jeszcze tylko pora na posmarowanie klejem 
i posypanie obficie brokatem kwiatów.
Przyklejenie kryształków i pociągnięcie pędzelkiem i mgiełką 
drobnych fragmentów tła, żeby wydobyć kompozycję na plan pierwszy.
U mnie pomarańczowa mgiełka.



Mam nadzieję, że efekt końcowy się Wam podoba 
i sami spróbujecie zabawy z mediami, 
bo w sklepie jest mnóstwo mediowych nowości.


Pozdrawiam serdecznie
Iza

5 komentarzy:

  1. Iza! Super tutek, warto poczytać, obejrzeć a potem.... spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna, i tak się pięknie skrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous! Every single one of your projects is amazing!! You really inspire me at all times.

    OdpowiedzUsuń
  4. WoW WoW WoW how beautiful !!
    Mvg Gina Belgium

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)