czwartek, 9 lutego 2017

KIT Z TEKTURKAMI - zabawa z PRZYJACIÓŁKAMI:) Craft Style

Witajcie
Dzisiaj troszkę nietypowy post - KIT
Od kilku miesięcy bawimy się z 
PRZYJACIÓŁKAMI SCRAPOWYMI w Rzeszowie
w przygotowywanie KITÓW( takich zestawów przydasiowych)
 i tworzenie prac z tych samych elementów.
Kiedy nadeszła moja pora na przygotowanie zestawów
wiedziałam, że w kicie znajdą się
  piękne tekturki PAPELIOWE.
Zapraszam do ogladania naszych prac.
Na początek moja:)






Jak zawsze zadziwia mnie fakt,
 że z tego samego zestawu powstają tak różne PROJEKTY.
A teraz prace DZIEWCZYN


Iga ( córka Asi)


Kasia





Zapraszam Was na blogi dziewczyn
i do sklepu:)



Pozdrawiam Was serdecznie 
Iza

3 komentarze:

  1. CUUDOWNA:)! wszystkie cuuudowne:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Iza za wyróżnienie Nas! Ja również powtarzam, że zadziwiający jest fakt tak różnych projektów :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)