środa, 5 lipca 2017

FOAMIRANOWE KWIATKI-jak zrobić? Mini kursik dla Scrap Pasji


Witajcie
Dzisiaj środa, więc pora na kolejny kursik
 na blogu SCRAP PASJI
 Chciałam Wam pokazać 
najłatwiejszy sposób na foamiranowe kwiatki.
Nie jestem kwiatkowym ekspertem
ale na potrzeby swoich projektów,
 kartek,  albumów, LO czasem sama robię kwiatki
w kolorach jakie tylko mi się wymarzą.

A tutaj kartka,
na której znajdziecie kwiatki zrobione wg tego mini kursiku.



Potrzebne będą:
- foamiran- różne kolory
- kredki akwarelowe, olejne pastele, tusz
- wykrojnik kwiatkowy
 ( ja użyłam ROSE CRAEATION SPELLBINDERS)
pręciki na środki kwitków
- żelazko, wilgotne chusteczki
- wykrojniki i papier scrapowy do zrobienia kartki


Wykrojnikiem wycinamy z foamiranu kilka kwiatków.
Do zrobienia prostego kwiatka wystarczy 4 większe i 2-3 mniejsze elementy.
Wszystkie po obu stronach kolorujemy 
kredkami akwarelowymi i rozcieramy delikatnie 
wilgotnymi chusteczkami.


Każdy kwiatek 
przykładamy do odrobinę rozgrzanego żelazka 
na około 3 sekundy.
Zbyt długie przytrzymanie kwiatka na stopce żelazka
sprawi, że foamiran stwardnieje i będzie go trudniej formować.

Po lekkim nagrzaniu pianki 
należy złożyć każdy kwiatek w następujący sposób.


A następnie
kilkukrotnie zrolować z palcach.


Rozkładamy płateczki każdego kwiatka 
i delikatnie formujemy tak, żeby  nie zniszczyć
zagięć na płatkach.


Do środka każdego kwiatuszka wkładamy
kilka pręcików i  przewlekamy przez nie drucik.
I tak szybciutkie i efektowne 
FOAMIRANOWE kwiatuszki gotowe.




Kwiatki umieściłam na prostej karteczce,
żeby pokazać Wam ich wielkość
i uniwersalność.





Użyłam:)



Pozdrawiam serdecznie

4 komentarze:

  1. Świetna kartka i kwiatuszki też.:)
    Może w końcu spróbuję zrobić taki foamiranowe cuda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł i ekstra wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wciąż Cię podziwiam moja zdolna koleżanko :) Pozdrawiam Iza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ćwiczę tworzenie foamiranowych kwiatków, więc kursik na pewno do wykorzystania :-)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)