wtorek, 11 lipca 2017

POZNAJCIE DZIECKO SZCZĘŚCIA....CANDY - WYNIKI:)

Witajcie
Moje urodzinowe Candy 
trwało do wczoraj:)
Dziękuje WSZYSTKIM
za przepiękne urodzinowe życzenia
i za dołączenie do obserwatorów mojego bloga.
Dzisiaj 
chcę podać wyniki mojej blogowej rozdawajki

wszystkie losy przygotowane
czekają na rękę męża mego ....
już za chwileczkę ....za momencik...

I.... JEST!!!!
Candy wygrywa nr 38


Według komentarzy
a było ich 42
candy pofrunie
do .....

karkakg

poproszę o kontakt:)

Ale chcę jeszcze nagrodzić
osobę, która  najczęściej komentuje
moje posty tutaj i na fb...

Mini Candy  NIESPODZIANKA
pofrunie do

SZALKA - AGNIESZKA

Też poproszę o kontakt.


Wszystkim jeszcze raz dziękuję
Pozdrawiam serdecznie
Iza




12 komentarzy:

  1. gratulacje dziewczyny, Izuś jeszcze raz najlepszego <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla dziewczyn :) Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę! Szczęściarom serdecznie gratuluję:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zorganizowanie zabawy:). Jeszcze raz wszystkiego najlepszego:). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla dziewczyn i dzięki za zabawę ��

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, dziękuję pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę i życzę dalszego wspaniałego tworzenia. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)