sobota, 12 sierpnia 2017

NA ŚLUB... KARTKA W PUDEŁKU:) Laserowe Love

Witajcie
Sierpień to niewątpliwie miesiąc ślubów. Powstało z tej szczególnej okazji wiele kompletów, ale ja najbardziej lubię te eleganckie i stonowane, monochromatyczne zestawy, które podkreślą ten wyjątkowy, dla Młodej Pary, moment.  Użyłam przepięknych tekturek z kolekcji SIMPLE WEDDING i delikatnych papierów z kolekcji BEIGE AND GREEN JOY
Zapraszam na moją inspirację.








w sklepie znajdziecie:)

     

       

  

Pozdrawiam Was serdecznie:)
Iza



4 komentarze:

  1. Przepięknie stonowany kolorystycznie komplecik ślubny:). Bardzo mi się podoba:). Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:).

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie te gołębie urocze... Kurcze kiedyś trzeba spróbować tej masy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałabym napisać coś mądrego i błyskotliwego, ale chyba nie dam rady...
    No po prostu zatkało mnie z wrażenia... Jest tak cudownie prosta i wymowna 😍

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)