środa, 11 października 2017

SŁODKI UPOMINEK DLA NAUCZYCIELA Scrap Pasja

Witajcie
Na niektórych blogach zrobiło się już całkiem świątecznie, 
ale my mamy dla Was szybki i łatwy kursik 
na słodkie pudełeczko dla nauczyciela. 
Wszak Święto Edukacji tuż, tuż...
Zdążycie jeszcze zrobić taki niebanalny upominek.



Potrzebne będą:)

- papier biały sztywny 
-papier scrapowy 
-gotowe pudełko na kartkę
- ulubione wykrojniki
tablica do bigowania
- klej wikol i na gorąco
- perełki w płynie
- kwiatki , brokat, wstążka i inne dodatki


Na początek sklejamy pudełko na kartkę
lub robimy je samodzielnie, na taką wysokość
 jaką będziemy potrzebować ze względu na czekoladki, cukierki
które schowamy w środku.

Następnie przygotowujemy z białego papieru ,
z którego zrobimy bazę EASEL CARD ( kartka sztalugowa)
dokładnie dopasowaną wielkością
do pudełka.
Mój kurs na EASEL CARD znajdziecie TUTAJ
na blogu Scrap Pasji

 Przygotowaną bazę, czyli pudełko z przyklejoną kartką sztalugową
oklejamy papierem scrapowym . 
Ja użyłam przepięknego WHITE DAY Craft&You Design
Zakochałam się w tej kolekcji.




Teraz wycinam wykrojnikami elementy, 
których użyję do stworzenia kompozycji na kartce.
Drukuję także napisy dopasowane do wielkości wykrojników. 



 Przyklejam klejem na gorąco kwiaty, wstążkę i kuleczki,
a  potuszowane listki na kosteczkach 3d.


 Właściwie to koniec, jeszcze tylko odrobina brokatu i kolorowy akcent
z perełek w płynie.
I gotowe.

 Do środka naszego pudełka wkładam 
słodkie czekoladki. 
Mam nadzieję, że nauczycielom się spodoba tak przygotowana niespodzianka.
A Wy może znajdziecie odrobinę czasu, by takie łatwe pudełeczka wykonać.



Takie pudełeczka mogą się także  stać
opakowaniem na świąteczny prezent
 z piękną karteczką sztalugową na wierzchu.


Na sklepowych półeczkach znajdziecie:)


Pozdrawiam serdecznie
Iza


3 komentarze:

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)